Svar på tal.

"emilia, med lösnaglarna -.- om HIHIHIHI:
asså , vafan snackar du om?
vi har fan inte gjort er ett skit?
förlåt oss för att vårt lag är så jävla mycket bättre ä ert, NI SUGER ! :)
haha , & vadå lösnaglar?
jag har inte tappat ngra jävla naglar i ditt hår?
och säg fan inte ngt om izabell , fattaru?
dåliga förlorare säger jag bara."


Svar: Vill helst inte bråka, och jo, dina lösnaglar kom i mitt hår. Varför skulle jag ljuga? Jag hade ju ingen aning om att du och Izabell läste min blogg? Sedan var vi inga dåliga förlorare. Ni stod där på planen och grät och såg super ledsna ut ju!

Kommentarer
Postat av: emilia,

haha , grät & såg superledsna var väll lite o ta i?

2010-11-18 @ 22:28:06
Postat av: hedda

Hahaha , GO ALICE , GO ALICE! :D <3

2010-11-19 @ 18:42:03
Postat av: izabell

HAHAHAHAHHAHAHAAHAHA,bläblbäblä...

detta är ju super kul för alice ..

får göra en stor sak av något som inte va ens..

vi grät för ni va sä jävla fula isf , elr

att ni va där med den äckliga ungen :)

och ta bort allt , & sluta lek lille du .

GO IZA GO IZA , sug på den.

2010-11-21 @ 13:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0