HIHIHIHI

Hihi, nu ska jag blogga igen. ;)

Har inte varit aktiv, i know, men men.

I måndags så började jag skolan igen efter höstlovet och efter skolan var jag med Märta och Lisa. Vi hade jätte mysigt och kollade på harry potter. ♥ Haha, vi skrattade hela filmen typ och sedan skrek Märta och Lisa när varulven kom, haha. Märta skämtade bara lite men Lisa är fortfarande rädd för varulven. ^^
Sen igår var det OS i bakset och vi kom 3:a med ett annat lag. Vi skulle egentligen möta dem andra 3:orna, men det gjorde vi inte?? Men vi gick iaf brons och det var helat omöjligt att vinna dem vi spelade mot, för det fanns en tjej där som gick i våran klass innan och hon är väldigt lång, så hon kunde bara droppa bollen!! Ingen kunde skydda över henne. Sedan så var hon och hennes kompis jätte taskiga och knuffades och slog oss. :c Hennes kompis Emilia tappade massa lösnaglar i mitt hår, usch. :o

Hehe, men jag är super glad för att ha blivit 3:a! Vi vann ju 3 matcher förra gången. c;

Som tur kom de vi mötte bara 2:a. Det var argare än oss! Vi var lika glada som 1:orna!! :P
Idag var det sista gången på gitarr, ganska skönt men ändå inte. Skulle väl vara kul att kunna något mer fingerspel och något mer ackord, men jag orkar egentligen inte gå ditt klockan halv 5... och jag ville bara kunna några ackord, så jag kunde spela några låtar. :3

Sedan i London var det jätte bra!


Big ben.
(Vet att den är lite sne men när jag tog den gick jag i full fart och ändå blev den är bra!)

Kommentarer
Postat av: izabell.

TACK SÅ JVÄLA MYCKE .

stor=tjock , håll käften.

2010-11-11 @ 17:17:18
Postat av: moa murderess - Scene Core Blogg

sv: förra veckan (: kom hem i söndags

2010-11-11 @ 22:39:57
URL: http://epicfaiil.se
Postat av: Malin & Anton

Vill du ha bloggsvar? Delta då i vår tävling så har du chansen att vinna en inbjudan!

2010-11-11 @ 23:04:22
URL: http://sparamera.blogg.se/
Postat av: Annica

tyckte den blev cool ;)

2010-11-11 @ 23:20:09
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: emilia, medn

2010-11-15 @ 20:46:07
Postat av: emilia, med lösnaglarna -.-

asså , vafan snackar du om?

vi har fan inte gjort er ett skit?

förlåt oss för att vårt lag är så jävla mycket bättre ä ert, NI SUGER ! :)

haha , & vadå lösnaglar?

jag har inte tappat ngra jävla naglar i ditt hår?

och säg fan inte ngt om izabell , fattaru?

dåliga förlorare säger jag bara.

2010-11-15 @ 20:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0