Ny blogg (kommer använda denna också!)

Heeeei!
Jag ska egentligen ligga och läsa nu, men jag tänkte att jag bara skulle hinna skriva en grej!

Som ni vet så är jag inte duktigt på att uppdatera, men det är därför jag inte är vid datorn hela tiden, men min ipod touch har jag ganska mycket med mig, även om jag inte kan gå in på internet utan att det ska finnas wifi. Men iaf så finns det en app för devote så jag skaffade en blogg där, så när jag har wifi kan jag blogga när jag vill, bra va? Jag kommer såklart ha kvar denna bloggen och lägga upp då och då, som nu t.ex! :) Men jag skaffade bara den bloggen så jag skulle vara lite med aktivare med bloggandet, haha! c:

Om ni vill kolla in den så klickar ni på bilden! Jag har exakt samma header som jag har här, så det är lätt att känna igen den! ;)



Funkar det inte att trycka på bilden? Isåfall så är länken här! http://alic3.devote.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0