Titanic

Hejhej!

Blev inget blogg inlägg igår för jag hade saker hela dagen! Tränade benet, duschade, var på väla, åt lunch, handlade bikinis (tvungen till Italien! Åker dit om en vecka... om inte det där askmolnet orsakar något!), pärlor, halsband och några tröjor, kom hem, gosade med Aron, fotade, lagade mat, åt, kollade på titanic, var glad för inte världen hade gått under och... la mig bredvid mamma, eftersom pappa var ju borta....

Titanic igår var riktigt bra! ♥ Leonardo Dicaprio är så himla söt i den filmen, åh. ^^ ♥

Jaja, ska väl gå och lägga mig och läsa... har bara några fåtal sidor kvar i hungerspelen (hann knappt och läsa igår, kanske 5 sidor eller något?) och jag ska GÅ till skolan... så jag måste ha tid på mig. Första gången på ca 6 månader jag går till skolan. Hehe.


Jack = nästan död... (på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0