Ang. skåneresan

Hehe, dåligt jag är på att uppdatera... ^^

Nu för dagarna tittar jag bara på naruto. x3 Men det är ju sååå bra. Är på episode 123! c: Kollade jätte mycket ett tag men sedan kollade jag inte på ca 1 år och sen nu började jag kolla igen! ^_______^'

Har precis duschat, skönt!

Idag så var jag först hos sjukgynmnasten (Det gjorde ont där) och sedan åkte jag till skolan... sedan var jag ju där. Höll på att planera skåneresan, det är det ända vi gör nu på dagarna. Det är en sådan skåneresa att man åker i en grupp med mellan 4-7 medlemmar och 1 vuxen (vi har 3 vuxna) och så måste man åka tåg, regionbuss och stadsbuss. Sedan måste man till två ställen i skåne. Ja och så ska man åka runt på dagen och kolla på saker osv. Man får ha 100 kr /person, men det är ganska lagom. Fast de flesta grupperna ska åka på laserdome...
Vi ska först till Lund och där vi möta min mamma och sedan ska vi väl fika eller något. Sedan åker vi till Kristianstad och hittar på något där, sedan drar vi hem! ♥

Ja... men nu måste jag hinna se ett episode av naruto innan jag går och lägger mig och läser! :)

Bye och godnatt i förväg! (:

Kommentarer
Postat av: märtizz<3

Du glömde Malmö!! :)

2011-05-05 @ 21:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0