Lite presenter

Hehe, jag inte berättat om födelsedag(arna)en!

Men ni kan få några bilder på vad jag har fått. Det är bara ett fåtal som jag fotade eftersom jag hade några presenter där nere och kameran var också där nere och sedan orkade jag inte fota allt annat! :P


2 av 3 böcker jag fick! En på svenska och en på engelska. Fick även en bok som heter 'Oönkad'. Så bra. ♥


Ja... ni kan läsa på den. c:


PROMARKER pennor. :3 (Vet att den är åt fel sida, men jag ååårkar inte vända)


Målar låda + saker i den + staffli. c: (Det var en målarduk också)

Som ni ser var det inte så många jag visade upp, men det få räcka så länge! Nu ska jag spela sims 2, så det så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0