Legend of the Guardians. ♥

Var hemma idag eftersom jag inte mådde jätte bra...
Kollade nyss på Legend of the Guardians igen. Såg den i fredags. ^^ Så himla bra är det! ♥

Jaja, här är lite mer presenter jag har fick!


Hehe, godisask av Märta, Elin, Carro och Lisa! ♥


En fin ask som jag fick av mamma och pappa! Den har ett lock också såklart. c:


Cupcakeformar och lyxiga geléhallon. ♥ Från Helena och Tom! :)


En chokladklubba. :) Från Märta, Elin Lisa och Carro! (Den ser mosad ut på bilden, men det är bara plasten som har vikt sigt)


Nu ska jag lägga mig och läsa min fina bok! ♥

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Markus

Gelehallonen är för lyxiga för dig :O Du förtjänar dom inte!!!!

2011-12-13 @ 09:13:17
Postat av: Kennet

Hallå, jag såg dig på stan förra veckan, flicka lilla.

Fick lust att gå fram och ta din handväska. Den var jätte fabulous :3 Har du ingen pojkvän så kan du få min hotmail. [email protected]

2011-12-20 @ 08:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0