Dag 7, Dag 8 och Dag 9. Mello 2011

Jaha, igår vann Eric Saade! De är ju lite kul att han vann för att han är från helsingborg och han gick på samma skola som mig! :) Men... man visste verkligen att han skulle vinna, så det var väl inte så jätte kul. Jag skulle velat att t.ex "Leaving home" eller "Oh my god" skulle vinna. :P

Men igår så skulle mamma ut med några "kompisar"  och fira en försenad födelsedag, så jag kollade själv på melodifestivalen. (Höll på att skriva idol. Jag säger det hela tiden.)

Jag har glömt att skriva om dagarna igen, så det blir 3 med idag!

Dag 7 - Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon

1 miljon... öh. Först skulle jag nog lämna in pengar till behövande barn/människor och sedan skulle jag väl köpa mig något eller åka till Japan? Nä, jag tror att jag skulle spara pengarna tills jag belv äldre och såklart lämna in pengar till behövande som sagt.

Dag 8 - En dålig vana jag önskar att jag inte hade

Jag biter på naglarna... det är riktigt jobbigt. Hela tiden. Jag måste ha nagelack för inte bita... och jag gillar inte nagellack så mycket eller det är jobbigt att måla på. :c Det är nog det?


Dag 9 - Bilder på mig och min bästa vän

Jag har ingen bästa vän just nu... jag har haft många. Men mina kompisar som jag gillar väldigt mycket är Märta och Lisa! Och Bibo... kanske? :P Hehe. Lägge rinte upp bilder på dem, eftersom de säkert inte vill. (Jag har många andra bra vänner, men jag är mest med Lisa, Märta och Bibo.)


Hehe, en avritad bild på mig! :)



Kommentarer
Postat av: elin

Vad hände med, vad hette hon, Hedda? :o

2011-03-13 @ 16:53:45
URL: http://elinneriksson.blogg.se/
Postat av: elin

Jaha, så jobbigt:/

2011-03-17 @ 14:49:15
URL: http://elinneriksson.blogg.se/
Postat av: Märtizz<3

<3<3<3

2011-03-18 @ 23:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0