Dag 4, Dag och Dag 6.

Hehe, bloggade inte igår och i förrgår så det blir tre dagar jag skriver om nu!


Dag 4 - Mina mål/drömmar/önskningar

Hm, mina mål... öh. Jag vet inte riktigt, kanske att jag ska få bra betyg som möjligt och att börja ha mer kul (?).
Min drömmar är nog att åka till Japan! Jag vill himla gärna dit, sedan vet jag inte riktigt.
Önskningar är ju såklart att ta bort ställningen i benet och typ alla min saker på min önskelista, haha!


Dag 5 - Någonting jag vill ha mer än något annat just nu

Något jag vill ha? Öh, ja som sagt, det på min önskelista. (Ställningen vill ju jag inte ha, så jag kan inte heller skriva det här) På min önskelista står det massor med saker. T.ex en jätte snygg väska. Den är gul eller röd och några mer saker. :)


Dag 6 - Typ av killar jag faller för

Jaha... hehe. Jag vet inte? De ska väl vara snälla och humoristiska. Öh... och inte vara någon jobbig som ska göra alla olagliga saker, hehe!



Haha, okej, det var inte riktigt min typ av frågor, kan jag säga. ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0