Dag 3 - Min favorit årstid och varför.

Jag vet inte riktigt vilken min favorit årstid är. Jag gillar sommarn för att man är ledig, men jag är inte så glad för värmen, alltså när det är för varmt så man svettas, men det är kul att liksom gå ner på stranden på kvällen och äta på en resturang vid havet, eller något sånt. Men sedan så gillar jag inte att vara på stranden och sola och sånt. Jag gillar ju att bada, men det är jobbigt när man ser flera styckern som jag känner till och har bikini. :c

Jag gillar vintern ganska mycket för att det är kul att fira jul. c: Baka, köpa julklappar, få juklappar, mörkret osv, men man tröttnar efter några veckor, så det är bra att det inte är jätte långt. Hösten är mysigt också, men den kan vara ganska tråkigt ibland.

Så... min favorit årstid är nog våren. På våren längtar man till sommaren och att få ledigt och sedan gör man ganska roliga saker i skolan och värmen är precis lagom och man börjar gå utan jackor och solen kommer fram lite! :) Vi ska ju faktiskt till liseberg med klassen i maj och i april ska vi ha skoldisco! ^-^


Vinter (Jan 10)


Vår (10)


Sommar (10)


Höst (10)

Kommentarer
Postat av: Emmy Asklöf

sv; Varsågod! :)

Okej, har det hänt nåt? <3

Jag mår bra, fast jag är kattvakt åt två katter och den ena katten har inte kommit in under 1 dygn. :(

Kram

2011-03-07 @ 19:06:43
URL: http://emmyasklof.blogg.se/
Postat av: Hedda Hedman

Jag älskar dig Alice! ;)

Du valde våren för jag fyller år då! ;) MOHAHAH!

2011-03-10 @ 07:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0