Lite bilder från midsommarafton!

Tjena. c:

Längesen? Nä, men jag är inte så duktig på uppdateringen, på grund av träning och trötthet. :c
Igår så var mamma och jag på stranden i ca 2 timmar, kanske, och badade, solade och åt lite lunch. Det var lite jobbigt, för det var så himla varmt, man svettades hur mycket som helst. Sedan efter det så var mamma och jag på stan och handlade mycket kläder till mig. c: Hehe, men det var riktigt jobbigt att prova kläder, för det var så varmt. :o

Denna veckan har det varit så himla mycket turister i helsingborg. Amerikanre, italienare, danskar, norskar, finnar osv. Känns konstigt, de tycker sverige är exotiskt, hehe. ^______^' Fast, Sverige är ju jätte fint, det är bara vi svenskar som inte kan uppskatta det, vi tröttnar eftersom vi är här hela tiden och det är ganska litet. Men vi är för bortskämda, för sverige är ju är så vackert! c:



Lite bilder från midsommar på Bolsmö (Eller säger man i?)

Jordgubbar och en liten bit av midsommar-tårtan! ^^


Lite av utsikten utanför huset som vi hyrde. Och pingisbord!! :)


Lite av huset som vi lånade! I det huset är det kollo varje sommar! Kollot är anordnat av helsingborg, så om man bor i helsingborg kan man åka på kollo där! Just nu är min kompis Bibo där på kollo! ^^


Jag spelar pingis med Märta, haha, herregud.
Lägger inte upp någon bild på mig där man kan se mig eller Märta, Elin osv, för vi får/vill inte.


Märta, Elin och jag paddlar! Sedan gick Elin av och bara Märta och jag paddlade i den. Vi paddlade till en pytteliten ö, där alla körde dunkgömme, men jag var inte med för jag kan inte springa än!

Det var några bilder. Resten av bilderna är typ på människor, så det får räcka!! c:

P.S. Åt en våffla med glass och jordgubbs sylt för någon timme sedan med mamma, Melina och Sofia. Sedan ska Melina åka till Island själv imorron till ett internationeltt kollo, hoppas hon får det jätte bra! Hon kommer vara borta i 3½ veckor. :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0