Student, 2 fester och bio!

HEEEJ!
Jag vet, seg uppdatering, men det har hänt mycket de här tre dagarna jag inte bloggat!

I torsdags så var det klassfest hos en som heter Hedda. Det var kul, men jag hade väldigt ont i benet (har jag skrivit att jag har fått en inflammation i mitt ben?).
Sedan eftersom jag hade så ont, så stannade jag hemma dagen efter. (Igår) Sedan vid halv 2 "hejade" vi på en kompis som tog studenten. Det var riktigt lite folk i de klasserna. Det fanns 3 klasser, i två av klasserna var det en kille bara och de kanske var 6 st i varje klass, men i den sista kanske det var 3 killar och 12 personer!
Jaja, efter det så åt mamma, jag och Jonatan på en kinesisk resturang, det var väldigt gått! Sedan åkte vi hem och vid 6 tiden åkte vi på studentfesten. Det var tråkigt, för alla min ålder åkte till andra studentfester efter ca 1 timme och sedan satt jag bara och frös (fast det var sol). Vi åkte hem redan vid kvart över 9, men kom hem kvart i 10! ^^

Och idag ska jag på bio med mina kompisar! c: ♥ Vi ska se baksmällan 2! Vi valde mellan kungfu panda 2 och den, men kungfu panda gick så tidigt och vi ville gå senare, så vi tog baksmällan 2!! ^^

Vid halv 9 kommer dom till mig och sedan åker vi ner! Den börjar kvart över 9, men vi måste hinna köpa snacka och det brukar vara kö, så vi måste ha lite tid på oss! :)

Nu måste jag kanske byta om (Har bara shorts och linne på mig)! Sedan ska jag äta fisk, blä. :c (Tycker bara om rå fisk, sushi) Känns lute konstigt på en lördag....

Hörs!! ^____^'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0