Skolavslutning imorron!! :o

Hello!!

Imorron slutar jag 6:an och min klass! :o
Det kommer såklart bli väldigt tråkigt, kommer sakna all så himla mycket!! ♥
Även fast det kommer bli sorgligt så kommer det vara ganska kul att börja en nya skola och en ny klass! c: Jag kommer självklart hålla kontakten med vissa i klassen, men vissa kanske jag aldrig träffar igen! :s


Jaja. Idag var jag med Lisa och Märta, vi skulle baka till imorron för vi skulle ha kakor till avslutningen, men så mötte vi upp Bibo, så han följde med och bakade, haha. ^^ Det han han gjorde i bakningen var att knäcka ett ägg. x3 (det var 5 ägg till)
Vi bakade dubbelsats brownies, men de blev inte så bruna, typ ljusbruna! Sedan blev det bränt på ett ställe, så vi fick ta bort 1/3, hehe! Men den blev jätte god! Vi tog vit choklad och ringlade över och små stössel också!! ^____^'

Sedan gick jag hem med Bibo, han har aldrig varit i mitt hus, så han ville se det. Sedan var han hos mig i ca 2 timmar! ^^ Vi pratade, kollade på youtube, lyssnade på musik, var på balkongen osv!

Sedan när han åkte hem väntade jag jätte länge på mamma för hon beställde mat och hon kom inte hem förrens kvart över 8! :o

Och sen tog jag chokladmask på mig som luktade jätte god, men det hjälpte inte huden jätte mycket, men skit i det! ^^

Nu ska jag lägga mig! Måste upp tidigt för jag ska locka håret osv. c: Börjar kvart över 8.


Gammal bild från förra året!

Kommer nog att måla naglarna och föna håret just nu! Måste skynda!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0