HBGfestivalen 2011

Heeeei.
Min datorn "funkar" fortfarande inte. :c


Sen i måndags har min mamma och pappa varit i Italien, så jag och Jonatan har varit ensamma. Har typ bara städat, gjort amerikanska pannkakor, bakat kladdkaka osv... :s
Idag började Helsingborgsfestivalen som är varje år! Det är fullt med musik på kvällarna och marknader på dagarna! T.ex smycken, mat, tröjor... osv!
Det är dåligt väder idag och jag ska inte gå, kanske ska gå på väla med min farmor för jag måste köpa några saker på panduro! Men om farmor inte kan så ska jag inte gå, vill inte gå helt ensam och alla är typ bortresta och kan inte idag, för de ska på, som sagt, helsingborgsfestivalen!


Jaja, mamma och pappa kommer hem ikväll, ville vara hemma när de kommer. Ska kanske gå med mamma lite imorron och sedan på lördag ska jag säkert gå med flera från min "förra" klass!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0