Mars 2010 del 2

Adina sprang bort den 22/3. :'c


Fick min kamera Nikon D5000. ^^

Firade min 12-årsdag på en "äng" med mina kompisar. Vi fotade med min kamera, spelade fotboll, köpte glass och godis i kiosken och hade jätte kul! Det var bara vi som var där. c: (Eftersom jag inte får visa bilderna, så får det bli denna, haha.)


Fick det här av mina gudföräldrar, har jag för mig. c: Necessär, nagellack, ögonskuggor, libalm och fickspegel. :)


Lite mer presenter. ^^ (Fick ju in kamera som sagt, det är därför jag inte fick så mycket mer. Pappa och mamma köte ju även stativ, minneskort, filter och en kameraväska)


Hehe, min halvfula "tårta". Äggen var goda. ♥  Men hela familjen förutom jag var jätte förskylda så ingen orkade typ något. :c Men jag fick iaf kul den dagen!


Åkte till mormor på ålderdomshemmet ca 2 dagar efter. Vi hälsade bara på, på vägen.


Och sedan var vi på väg vidare...


Någon bild på vägen. Tycker den rolig ut. :)


Framme vid det tråkigaste och hemskaste platsen i sverige = IDRE


Det ända mysiga där. Varm choklad med ballerina och CartoonNetwork. c:


Så, det var mars!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: linnet e från bikbok, och shortsen från bubbleroom.se :)

2011-01-26 @ 22:13:59
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0