Resturang!

Mycket kul med Ipoden!!! c:

Sedan har jag glömt att berätta att jag har fått pappas gamla laptop, han kanske hade den i 2 år? Eller något... ^^
Idag är det hur bra väder som helst, jätte varmt och helt knall blått på himlen! Våra kompisar som bor i Usa (de vi hälsade på på öland) är ju här så vi ska äta på resturang idag nere vid stranden, jätte mysigt! c: Just utanför den resturangen fick jag Henke Larssons autograf för ganska många år sedan! :D


Jaja, nu ska jag ut och sitta med ipoden. Kanske spela spel eller kolla på film! ;)


(Har just nu inga bilder på min dator, men det är därför vi inte har lagt över min saker till denna datorn!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0