Byta klass

Hey!
Idag har det varit en ganska lång fast kort dag, hehe. x3
Mamma och jag var och pratade med rektorn idag klockan 5. Jag ska byta till en annan klass och se hur det är i den! :) Hoppas det blir bra. Saknar alla kompisar från mange. ♥
Iaf, ska kanske kolla på lite serier och måla naglarna, hehe. (Om jag inte har nagellack så biter jag på naglarna och då blir dem så fula)
"Hänger" lite, haha. Bild från i somras. Det var när våra kompisar från Usa var här och vi åt middag nere på stranden! Solnedgången var jätte fin, men man ser inte riktigt hur mycket den lyste!

Det har ju varit en storm i Usa där våra kompisar bor (de bor lite utanför New York) men som tur mår de bra! :)

Kommentarer
Postat av: elin

Hoppas du hamnar i en bättre klass nu! :)

Vart vid new york bor de? Har nämligen släkt i new jersey;)

2011-08-29 @ 23:23:40
URL: http://elinneriksson.blogg.se/
Postat av: elin

sv: Okej, men det lät ju också bra! :)

Okej, kul^^

2011-08-31 @ 16:13:13
URL: http://elinneriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0