Tar bort den imorron (20/4 - 11)

Imorron tar jag bort ställningen!!!! Då har jag haft den 5 månader och 4 dagar! :o
Ganska nervös, för jag ska bara få bedövning och sånt ju och sen lossar den på lite saker och sedan drar dem bara ut den! Pappa säger att det kanska gör ont i någon sekund, även fast jag har bedövning, så jag är lite rädd att det ska göra jätte ont. :s Sedan kan jag få mycket ont efter i någon vecka för såren ska växa ihop...

Jaja, sitter just nu i hammocken och lyssnar på musik på spotify. Har varit i hammocken ganska mycket, har även kollat på ungefär 5 avsnitt av naruto (har börjat se på det igen! Slutade ett tag :o) och kollat på 2 avsnitt av Charmed (sett serien ungefär 2-3 ggr nu)

Jaja, ska se vad jag ska göra tills mamma kommer hem, vid 7... ^^

Är inne på mammas data idag, så det är inte så många bilder som finns, men har fotat lite Aron, så det kommer komma upp på bloggen nån gång.

Gammal bild från förra året! c:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0