Skriver lite.

Tja!

Ny dag... hm.

Det jag tänker på nu som händer inom veckor/månader är såklart att nästa vecka ska jag till Lunds sjukhus och ta bort orthofixen! c: På onsdagen nästa vecka händer det. Det ska bli väldigt skönt ( inte bokstavligt) att ta ut den, för jag skämms så mycket när jag har en stor ställning i mitt ben. Alltså, det kanske låter konstigt. Jag skämms inte riktigt som man kanske gör när man har kissat på sig eller så, om ni fattar vad jag menar. Jag menar mer att folk stirrar hela tiden, jag kan inte ha snygga kläder på mig, så jag får gå runt i typ samma kläder varje dag och folk tycker säkert att jag är tråkig som aldrig varierar mig, men det är svårt! Sedan är jag alltid rädd att någon ska råka knuffa mig eller gå in i ställningen! 20 april

Sedan tänker jag på att det är påsklov nästa vecka!!! Ledig, så skönt. :) Jag kommer ihåg för inte så länge sedan tänkte jag "Gud va långt det är kvar till det är påsklov!". På påsklovet vet jag inte riktigt vad vi ska göra... om jag inte har för ont i benet när jag har tagit ut den, så ska vi till Vingeråker (Vi = familjen) och träffa lite släktingar och fira påsk där! Om jag har för ont... så gör vi något annat! 18 april

Göteborgs resan med klassen ligger på hjärnan 2. Hoppas jag inte har ont så mycket i benet då och att jag kan gå bra och inte behöva stanna och vila hela tiden! Vill verkligen ha kul på liseberg, men jag vet inte hur det kommer bli med kompisarna för de kommer säkert springa ganska mycket och ingen vill väl vänta på mig? 25 maj.

Sedan ska vi ha en till skåneresa! Vet inte när den  är, för det kommer vara grupper med en förälder och sedan åker man till något ställa i skåne med tåg. Det är typ för att öva med tåg tider osv. Tycker det ska bli ganska kul, om jag kommer med rätt människor och till något bra ställe! Sedan tycker jag det är lite tråkigt, för tåg är ju inte alls svårt att åka. Har åkte tåg 2 ggr själv. Första gången skulle jag till mamma i Lund och vi skulle hämta Aron för första gången (Aron är en lundis, haha). Den andra gången kommer jag inte riktigt ihåg. Men jag har åkt flera gånger med när jag var med någon.

Skolavslutningen - låter läskigt, haha. Nä, men då kommer jag ju typ sluta i den klassen! :'c Känns lite deppigt sådär, men det är ganska kul att får börja på en ny skola. Den skolan jag går på nu är ju typ som en arbetsplats, så jag vet inte om jag skulle gilla att gå där så mycket, men mina kompisar är ju där, sååå... Jaja, det är långt kvar.... not. Det ör ca 7 veckor (Anna i min klass sa det, så får väl lita på henne!). Men jag skulle inte tycka det var lika tråkigt om flera bytte skola, för det känns som jag kommer missa så mycket med flera människor! Mina komoisar kommer fortsätta att vara nära när jag inte kommer träffa dem varje dag. Men ja, så är livet.


Hehe, skrev av mig lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0