Självbioigrafi i San francisco

Hej! Förlåt för den dåliga uppdateringen! Igår var jag hemma och idag med. Har ont i huvudet, har magkatarr osv...

I förrgår så började jag må dåligt! Jag skulle även träna hos sjukgymnasten. Vet ni? När pappa och jag skulle åka till sjukgymnasten såg jag Jay Smith på stan, eller mittimot ett café som heter kafferepet, eller hur det stavas. ^^ Sedan när vi skulle gå till bilen och åka hem var det några som kastade vattenballonger på mig och pappa från något tak. Det var inte kul för jag blev jätte rädd. Som tur blev jag bara blöt på skorna och lite byxorna!


Jaja, nu ska jag se på lite charmed <3 Har även gjord läxor idag, ganska nöjd med det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0