Borta...

Borta! c:

Nu är ställningen borta... eller tog bort den vid 11-12 något. Det gjorde riktigt, riktigt ont!! Fick knappt någon bedövning, bara något att göra mig lugn och så.

Men jag har faktiskt jeans på mig!! Eftersom jag har haft den ställningen i benet, har jag inte kunnat ha jeans, så jag har inte haft jeans på mig 5 månader och ungefär 5 dagar!!!!! Det är jätte länge, hade den inne i 5 månader och 4 dagar, satte in den 16/11 - 10! Gjorde även en annan operation i benet den 4/2 - 11.

Jag får inte riktigt stödja på benet, bara pyttelite, ganska jobbigt.

Min känslor idag var typ så här: Nervös, nervös på hur det skulle se ut, nervös på om det skulle göra ont, AAAAAAAAAAAAAJ :'''c, Nästan "full" av det jag drack som skulle "lugna" mig, uttråkad, obekväm, trött, mår illa, känner mig tom utan den ställningen på sidan, känns som en kroppsdel är borta, som att det är nånting som fattas, tänker på: att ingen ska gå in i ställningen, ska kolla ner på ställningen men den är inte där, gör allt jag gjorde innan när jag hade ställningen, men det går inte för den är inte där...

Ja, lite känslor idag... eller tankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0