Milkshake!

Åååh, jag är sämst på att blogga! Ehe idag så gjorde jag matte, några tal och kollade på de engelska glosorna. Sedan så lagade jag och Jonatan mat. Spagetti och köttfässås. Kollade på idol och min favoriter är nog... hm. Jay Smith, Afrikanen (kommer inte ihåg vad han hette!) och några till som sjöng med Afrikanen idag! Jag suger på namn, säger vi... ^^
Jahapp. Imorron ska vi inte ha Paula (min lärare) utan en annan, som vi har haft som vikarie innan! c: Det ska bli kul, tror jag? Men vi ska någon jobbig läxa imorron om indianer och den är ca 7 ca lång där man ska läsa, fråga på frågor + komma på egna frågor! :c Det ser så svårt ut, men hoppas det inte är det. Sen efter skolan imorron måste jag göra USA kartan (delstater, städer, floder, berg osv.) och engelskan, så jag har mycket att göra. Sedan ska jag ju såklart kolla på förhäxad. ♥ Farmor "passar" oss nu ju, så... Öh, så... något? Haha, nä, men man får skärpa upp sig lite. Nä, jag bara skoja!

Nu måste jag å och lägga mig innan farmor ser att jag sitter vid datorn... hehe! ^^


Någon milkshake... som jag gjorde för ett tag sen, haha! Jag suger på att lägga in bilder just den dagen jag lägger in det på datorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0