Kusin besök från Lund!

Hellu! c:

Vid 2 kommer mina kusiner och min morbror (+ deras mamma och hans fru!). Vi ska äta lunch och typ fika, eller  något? Jag trillade nyss i trappen, igen! Jag trillade med mina förstora tofflor och sedan bara gled jag ner på mage ner för trappan. Jag kunde inte heller stoppa det för jag hade kuddar och sånt i händerna och mina tofflor som är glidiga satt på mina fötter. :c Min revben gjorde ont... ehe. :c

Sedan kanske ni såg att det bara blev ett inlägg igår, men jag bestämde mig att ha en bloggpaus i en dag. Annars har det varit så att ag har glömt eller inte hunnit att blogga, men denna gången tog jag paus! Jag bloggar ju för min egen skull, så jag ska komma ihåg vad jag gjorde på dagarna, faktiskt!
Här hemma är det kaos. För det är matlagning, städning osv... Uhu, man blir så trött av allt väsen och städning. Jag håller faktiskt på att somna precis nu, hehe!


Någon bild från i veckan! c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0