Fågel. :'3

Oj, glömde blogga vid 6 tiden och sedan kom jag på det vid halv 8, men då skulle jag ta bort kläder och sedan idol, och skånefruar, så det blev inte förens nu! Haha, fy va fånigt skånefruar var! HAH.
Men iaf. Idag i skolan var vår lärare - Paula - sjuk igen, så vi hade Simon IGEN! Vi slutade som sagt 45 minuter tidigare! c: Slöjden var mys. Vi berättade (okej, Lucas och Anna) massa skräckfilmer. Haha. Vi hade släckt i taket och alla satt jätte nära varann och arbetade samtidigt de berättade! Myys. Gitarren var helt okej, men jag fick inte riktigt lära mig ackorden, eller vad det var, för min gitarrlärare - Emanuel - pratade med andra, såå... Jaja. Juste, fikade med mamma innan gitarren, det var trevligt (haha, lite ovanligt ord egentligen. Låter så... gammalt, eller något?)! Vi åt macka och vaniljbulle och delade, som alltid! När vi beställde så flög en fågel över mitt huvud, fast jag fattade inte det förens efter. Jag såg når flyga snabbt, men jag trodde jag såg i syne, sedan sa hon som jobbade där att det var en fågel inne i köket. :c Och sedan köpte jag ett par jeans, det behövde jag! Höh, jag har inga byxor.

MEN NU ska jag lägga mig. Om jag har skrivit konstigt eller helt ur min stil är det för jag är super trött, har ont i huvudet och har hostat som en galning i flera timmar. Har tagit någon tablett för hostan och en alvedon! Hostan kommer inte lika mycket längre! *Happy face*


En bild ni kanske redan har sett, men jag tog bara en bild. Dagen innan jag flög till Spanien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0