Hehe, lite tjat.

On track right now -The Call ~ Regina Spektor

Ehe, blev inget inlägg igår för mamma inte ville att jag skulle blogga! Haha. :P Det hände ändå inget kul... ^^ Typ, eller. Hemma så kollade jag på förhäxad, det är ju bra, men det hände inget mer! I skolan var det kul igår!
Idag så... öh. Var det kanske tråkigt? Ja, för att det visade sig att vi kommer inte ha disco som alla sexor har varje år och inte en tradionell luciafirande. Istället för levande ljus kommer vi ha plast och vi kommer gå in till alla klasser och sjunga en sång och dela ut en kaka. :c Det vara bara för det var månag tjejer som ville vara lucia. Jag bryr mig faktiskt inte om vem som är lucia, men jag skulle faktiskt vilja att vi sjöng i aulan! :c

Jaha, och det där discot ville inte viss ha, för att de behövde städa sen (!?!?!) och Paula (våran lärare) tyckte inte att vi skulle få in mycket pengar på det, så vi ska istället sälja kakor. ò___ó

Jaja, nu ska jag inte tjata mer. Jag är så himla trött. Stora blåa ringar under ögonen. Treeevligt! (not) Idag var det iaf gitarr och jag får "Du gamla, du fria" hela tiden. Imorron händer iaf något kul! Hela familjen ska äta ute och sedan kommer stan vara öppet på kvällen, så vi ska ävenhandla saker! :3 Och på fredag ska vi på musikal! Med Johan Glans och någon av de huvudpersonerna i hipp hipp! :) Det är i malmö då. :P

Nä, men jag bjuder på någon bild från typ i söndags?


*Aron i mitt knä.*
(bara för Aron blir ful i blixt.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0