3 dagar, igen. :p

Åh, förlåt för jag inte har bloggat! Ehe, jag vet inte varför jag inte bloggade i fredags, men i lördags och tidigare idag har jag knappt kunnat!

I fredags (22/10) så sjöng vi ju i aulan och det gick så där, var lite för nervös så jag sjöng lite falskt. x) Men jaja, skit i det! Sedan hade halva gruppen hemkunskap och vi fick bära saker och slänga. :/ Ehe. Mamma kom hem vid halv 9 och Linda åkte ut ur idol!! c:

Lördags (23/10) så vaknade jag vid åtta av Arom som klöste på mitt ben. Sen somnade jag om till halv elva och såg en film som gick på tv:n. Det handlade om spionhundar som kunde prata och en katt som skulle ta över världen! :p Mamma gjorde äggröra och bacon till mig. Det är inte ofta man äter det. Efter luchen så åkte mamma och jag till väla, men vi handlade först en pumpa! :D Så, nu har vi en pumpa. Sen till väla, ja. (Ett shoppingcenter) Jag skulle köpa en pyjamas... så jag köpte en på kapp'hal (eller hur det stavas). Sedan några benvärmare. ^^ Sedan så köote vi en sak till Elin och Märtas lillebror på BR, hehe. En studsiboll med ett öga som åker runt innuti! *w*
Sen köpte mamma en milkshake till mig. :D Sedan åkte vi hem! Jag packade och vi åkte iväg till Elin och Märta! Jag skulle sova över där. :) Så där mötte jag Carro, för hon skulle också vara med! Vi drack bål och åt chips. Jag hade glömt minneskortet till kameran så vi gick till mig och efter jag hade hämtat minneskortet gick vi vidare till hemmakväll, för vi skulle hyra film. Det blev "The first daughter", hehe, vi hittade ingen annan, men det var bra. :p Sedan när vi kom hem så gjorde vi pizza. Den blev super god!! Deg, tomatsås, mozzarella, tomater, parmaskinka, ost (HAHAHA, fullt med ost så man knappt såg pizzan), oregano och basilika! ♥ Sedan när vi åt blev det lite skrik och skratt. Vi spelade blockföljt och någon konstig blåssak, haha! Vi kollade på filmen, åt gott, sjöng, spelade kort i sängen (Märta och jag), hällde vatten på Elin och Carro (Märta och jag då!) och vi ringde Hedda vid 1 tiden. (Märta och jag också.)
Osv.

Idag så väckte Carro och Elin mig och Märta vid hlav nio! Vi somande faktiskt över 2 tiden. Ehe. x) Men ja, sedan somade Märta om och jag väntade på henne i en timme. :o Sedan så kollade vi tv och sen gjorde Märta och jag amerikanska pannkakor. ♥ Elin och Märtas mamma, Elin och Carro gjort smoothie också. ^^ Allt belv jätte gott! Och sedan åkte vi hem efter någon timme. :p
Sedan när jag kom hem skulle jag på fotbollsmatch! HIF (Helsingborgs IF) mot något lag, vik... något? Iaf det blev 3-0 till HIF!! HIF höll på att göra typ 4 mål till, men målvakten räddade bollen med sin han preeecis!
Nu är jag trött efter att skriva detta, ehe. x)

PS. Någon som vet om halloween är på söndag vecka 43 eller fredag vecka 44?

Kommentarer
Postat av: Erika

hehe jaa kanske om man äter för mycket av det goda, men då tröttnar man ju på alt oavsett vad det än är ;-)

2010-10-24 @ 20:16:18
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Luffi

Hej! Förlåt för sent svar, men har haft en bloggpaus, en behövlig... blev lite mycket med bloggen i nästan tre veckor!



Har du haft en bra helg annars? Kram Luffi

2010-10-25 @ 14:29:40
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0