Spanska lääxa!

Hehe, igår blev det sent när jag skulle blogga, så det blev inget inlägg.

Hej!
Idag fyller Märta och Elin 12 år! Grattis till er! c: Hoppas er födelsedag har varit bra hittills! :p ♥♥
Efter skolan var jag och Thyra på bibblan. Jag reseverade en bok och lånade två manga böcker och en skissbook! c: Vi fikade lite och hon i kassan är min familje vän, hehe. ^^ Så det var kul att hon jobbad där, men lite pinsamt, för jag var så himla varm att jag kunde svimma :/ Jag vet inte varför, men jag är så varm heeela tiden! I klassrummet där det är svalt, men jag är ändå jätte varm. Igår hade vi ju spanska och där frös Anna och hade jacka och jag svettades och tyckte var skit varmt! (Tur jag skrev det här, annars skulle jag ha glömt att göra spanska läxan! :D)
Jaja, igår fotade jag Aron lite. Ni kan få se lite bilder i nästa inlägg, men först måste jag göra Spanska läxan! Det är bara lite glosor på typ hund, katt och färgerna! ;)

Hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0