SEMIFINAL

Buuuuhöö, mår inte så bra och jag är super trött!
Som sagt så skulle vi spela SKOL-OS i basket och vi tjejer i 6:an gick vidare till semifinal!! c: Så, vi vann alla 3 matcher och den 9 november så kommer det vara semifinal och final. :)
Nästan alla klasser på mange gick vidare till semifinal, förutom typ killarna i 6:an och... någon mer! (kommer inte ihåg)
Men, ja, jag är super nöjd, vi kunde inte ha gjort bättre! :p
Fast jag vet inte om jag ska gå till skolan imorron, jag mår inte så bra, men det är ju slöjd och hemkunskap imorron... :c ♥ Och en som fixar i källaren kommer vara där också, men jag får se hur jag mår i imorron!

Jahapp, men nu ska jag gå och lägga mig, haha, yes, ni såg rätt!
God natt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0