HALLOWEEN!

HAPPY HALLOWEEN! c:
Yes, det är halloween idag. Jag firar inte halloween så mycket, men jag tänkte att jag kunde fixa lite iår, om jag har tid och har allt som behövs!
Dagen startades av en halloween film som gick på tv, den var bra! Hehe. Den hette typ "Halloweentown high", äh jag vet inte.

Jag har massor av recept på olika halloween saker!
Om ni vill ha tips finns den på den HÄR sidan! Det finns från halloween-middagar till halloween-godis! :3
Så, gå om vill ha tips gå in på den sidan!
Sedan idag blev det vintertid, så nu är klockan bara lite över 12! Jag vaknade halv 11 trodde jag idag, men det visade sig vara halv 10, haha!  Yey. Jag gick och la mig lite för sent igår. Fastnade vid sims 2, hehe. Det blev till halv 2 på natten, fast då blev den halv 1? Men jaja.

Nu ska jag fråga mamma om vi kan köpa lite halloween ingridienser!

Kommentarer
Postat av: ♫♪ Sandra T

ha en fin söndag (:

2010-10-31 @ 15:06:05
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0