Bussresa - Gratis biljett med tåg, buss och taxi!

Hm, jag har tröttnat på min design och jag vill ha bredare blogg också, vet inte om det heter typsnitt (?). Alltså, få störra plats vid inläggen så man kan ha större bilder! c:
Men men... jag har ingen aning hur man gör och när jag har sökt upp det står det inte!
Jaja, får väl stå ut med min jätte tråkiga blogg. :p

Hm, idag åkte jag, Adam, Wiktor, Jesper, Lisa och Märta buss hela dagen! :) Det var en sak alla 6:or skulle göra och hitta ord så de kunde göra en mening! Så hela stan var typ full med 12- åringar, hehe. ;)
Men först åkte vi till Konserthuset, sen till knutpunkten för att gå till Röda Kvarn. Sedan åkte vi till, hmm... Harlyckan idrottplats i Elineberg! Efter det till Ramlösa. :D Och sen till Viskängen. ♥ Där var vi typ i en timme och åt, lekte och filmade och fotade. Det var väldigt mysigt! c: Sedan åkte vi till skolan och skulle göra dikt av alla ord som alla i klassen hade hittat! Vi fick svåra ord att göra dikt av och man fick inte ändra form, så det blev en mening, typ? Haha. x)

Sedan efter skolan så åkte mamma och jag ner till stan och jag klippte mig! Det blev fint, fast liite kort. :/ Men jaja, det växer ut! :)

Jag fryser så himla mycket, så jag ska nog gå ner och lägga mig i soffan. *w*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0