3 dagar.

Hellu!
Förlåt den dåliga uppdateringen i helgen, men mamma och pappa var inte hemma, så jag tänkte att jag kunde göra andra saker än och vara vid datorn.
I fredags var det skoljoggen, men jag var inte med för jag har rygg-problem, så jag gick istället 2 km. ^^ Sen när jag kom sa jag hejdå och kollade på förhäxad. Hade faktiskt inte hunnit kolla på hela veckan, men det gör inget, för jag kanske ska få hela boxen! c: Sen så lagade jag mat. Gnocchi med sås och bacon. :p Kollade på idol sedan och bakade när de sista sjöng. :) Jag bakade chokladbollar rullade i jordnötter och så är det center innuti! Det blev gott! Hm... Sen kollade jag på film, hehe och åt lite Stjärnor! *w* Ni vet, de där chipsen?
Igår så var jag på målarskola, så jag var tvungen att stiga upp klockan kvart i 9, men jag råkade ställa den halv 9 för att jag hade ingen digital klocka. ^^ Men jag somande om, för jag tänkte att jag kunde halvsova, men jag somande och sedan ringde mamma vid 9, så ja! Sedan åt jag frukost och kollade på bumbi-björnarna, haha! Det går så tidigt så, ja. Jag gick sedan till Lisa för att hennes pappa skulle skjutsa oss ner. Ja och sedan målade vi och fikade och sådant. Jag var med Lisa efter till typ halv 6. Hemma var farmor. Hon skulle laga mat och sova över och vi kollade på olika filmer på tv:n. Någon skräckfilm och pretty woman. x) Haha, vi bytte över hela tiden mellan de filmerna! Ja, och sedan la jag mig.
Idag så kom mamma hem vid 11 på morgonen och pappa vid typ 3? Och jag kollade mycket på tv idag. Fast jag har även städat, gjort en läxa, duschat, gjort lunch, kollat på film, fotat osv! :)
Nu ska jag kolla på Death Note, tror jag. Det var ca 1 vecka sedan jag kollade. :o

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Sv:Japp, sjukt bra! Den är en av mina favoriter ♥

Den heter Higurashi no naku koroni

2010-10-17 @ 19:35:20
URL: http://yumzz.blogg.se/
Postat av: elin

De har ändrat tiderna för förhäxad! :o

Nu börjar det typ halv 3 och då kommer jag aldrig hinna se.. :(

2010-10-18 @ 16:27:02
URL: http://eelinamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0