Ouran High School Host Club

Åh, va jag har kass uppdatering, men idag fyller faktiskt min bror, Jonatan, 16 år så det kommer ju firas. c:
Farmor ska väl komma senare, jag har ingen aning när? Och vi ska äta tårta som mamma och jag köpte igår. :p Och till middag blir det tacos, ehe.
Oh, nu kommer nog farmor... eller pappa? Äh, får se efter sen. Imorron åker pappa även någonstans så mamma och jag ska göra något trogligen, fast först ska vi till någon visning på en skola som jag kanske ska börja på i 7:an! :) I en musikklass då... ^^
Eh, ja. Uppdatering i helgen kommer nog bli ganska kass för att jag ska.... ja.

Ska se på "Ouran High School Host Club" nu! ♥


Kommentarer
Postat av: moa murderess - Scene Core Blogg

sv: vart i london va du? :)

2010-11-12 @ 17:35:57
URL: http://epicfaiil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0