Operation imorron!!!

Nu tror ni att jag på på sjukhuset? Men nope! Jag var bara på sjukhuset mellan 9-16:15 ungefär, så jag fick åka hem, men imorron kommer jag åka hemmifrån klockan 7 och kommer fram vid 8 något! Sedan ska jag duscha dubbeldusch igen, som jag gjorde ikväll! Dubbeldusch är tvålar och schampo som man smörjer in sig och duschar av och sedan gör man det igen, alltså två ggr! Det är för att döda alla bakterier innan operationen! Fast jag vet inte varför jag ska gör en till dubbeldusch? (Det blir 4 ggr ju!)
Ja... men sedan blir operationen någon gång vid 10-12! *Nervös*

Okej, jag är inte jätte nervös för operationen. Mera för allt som kommer hända. Typ skola, kläder, bedövning/mediciner osv! :s

Jaaja, men jag lovar att jag inte ska dö! Vi hörs! ♥

Kommentarer
Postat av: lotta

Varför ska du opereras?

2010-11-29 @ 17:03:18
URL: http://kkonig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0