Första advent 2010!

Hehe, hoppas ni förstår min sugiga uppdatering? ;) I fredags hälsade jag på kolan i 1 timme ungefär. Saknat alla så mycket! :) Blev jätte glad när alla kom springade mot mig! ♥ Det var riktigt modigt av Lucas att våga krama mig! Hehe. x) Fast nästan alla kramade mig sedan när jag skulle gå hem och de skulle på gympan. Hehe, kunde inte sluta krama Märta, saknat henne så! Fast även Elin, Carro, Hedda... okej nästan alla! :) Lisa var sjuk så jag kunde inte krama henne, saknade ju henne såklart också!!!! Vi har även bytt klassrum nu. De ska riva skolan för de ska bygga om allt, så vi är i en byggnad som kallas för barackerna. Det finns två baracker. De är gula, smala och det finns två våningar på varje barack. ^^
Hehe, de hade pyntat lite med julkulor. :P Blåa faktiskt. Ja, men sen efter besöket så skulle jag till en sköterska och rena min sår och sånt och så köpte vi även Citodon (starkare än alvedon). Efter allt sånt åkte vi hem och mina gudföräldrar kom och hälsade på och gav lite saker och vi fikade! :)

På kvällen fick jag jätte ont i mitt ben, alltså JÄTTE ont! Hade fått en bula och när man bara rörde där så gjorde det ont. Hade lite feber också. På lördagen så åkte vi in på akuten och vi fick vara där i ca 3½ timme i ett kokhett rum med feber. Febern hade stigit och jag hade även tagit Citodon. Jag hade 38,6 i feber, men isf hade jag ca 39, eller något sånt. På kvällen hade jag ingen feber längre men kände mig febrig. Sedan idag åkte vi in på akuten igen och mitt CRP hade gått upp över 20 mer än igår! Alltså, jag hade ca 63 i CRP. Om ni vill veta vad det är kolla HÄR. Jag fick pencelin som jag ska ta varje 8-e timme tre gånger om dagen. :c Ja. Och imorron ska jag inte till skolan som var beräknat. Eftersom jag går på pencelin så blir jag trött och sedan har ju hela min helg gått åt till sjukhus och och jag har ju haft feber, huvudvärk och halsont!

Idag är det iaf första advent! :) Jonatan tände första ljuset och vi åt pepperkakor och drack glögg, men jag åt bara en pepperkaka. x) Jag glömde helt bort dem och sedan var de inte så goda. ^^

Men nu måste jag dra mig upp och hämta en banan som mamma tvingade mig till att göra.

Kommentarer
Postat av: Axel H.

sv; klart jag vet att man kan beställa därifrån? Gjorde det precis, för ungefär en vecka sedan.



Men den där jackan leveras bara i UK? Eller vadå bor vi i United Kingdom eller? :)

2010-11-28 @ 18:24:48
URL: http://axelhildenborg.blogg.se/
Postat av: Hedda Bästa Hedman

Alice , det var riktigt kul att träffa dig den fredagen! Jag tänker på dig hela tiden!

ja ^^ , jag vet det var fint av Lucas haha!

Men , han blev " stolt" att han gjorde det hehe^^

Men jag saknar dig o vi ses ju på måndag(imorgon)

Puss på dig.

2010-11-28 @ 19:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0