29 dagar kvar till julafton!

Det har verkligen snöat heela dagen! Första riktiga snön för i jul. Förra veckan i fredags snöade lite, men då blev det slask och så har det varit pyttelite snö hela veckan, men nu är det riktig!
Igår var det även 1 månad kvar på julafton. :o Kul. Jag har inte mycket jul planer förutom att vi ska vara med några på nyår, men vi ska vara själva med farmor på julafton tror jag. Har inte varit hemma och firat jul på ca 4/5 år tror jag faktiskt! Kanske mer...

Har inte gjort mycket idag förutom att träna benet, ätit frukost, kollat på tv, ordnat med bilder, ätit lunch, duschat och varir inne på datorn! Ehe. x) Får väl se vad jag ska göra nu.

Hörs!


Kommentarer
Postat av: Axel H.

sv; spelar väll ändå ingen roll? går ändå inte att beställa :)

2010-11-28 @ 16:24:32
URL: http://axelhildenborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0