FILM TIME ;)

Skit !

Jag blev precis klar med en film på Aron. Jag trodde den skulle bli jätte bra, men sedan visade det sig att bilderna hade blivit felfärgade och ljudkvaliten hade blivit jätte hackig . Jaja, där rök 1½ timmes jobb :(

Hoppas ni har haft en bra dag, själv har inte jag det. Tråkig beskriver hela min dag faktiskt, men vissa dagar är bara så. När man hör fågelkvittret får man bara mer sommarlängtan. Åh, snälla ljuva sommar, kom !







OBS! Råkade glömma att publicera inlägget ! Jag skulle skriva " alicefoto.blogg.se " på alla, men datorn segade, så .


Nu ska jag kolla på film ! :D

Kommentarer
Postat av: Jeanette Lindvall - FOTOBLOGGEN

Många vackra bilder :)



Ha det fint :)

Kram



ps. ny fototävling med grymt pris..30 min kvar att anmäla sig

2010-05-16 @ 22:41:03
URL: http://www.sunstreet21.devote.se
Postat av: Emelie <3

Hej!

Nu har du Chansen att bli veckan blogg hos mig! Anmäl din blogg i kommentarerna . Tävlingen avslutas imorgon klockan 12.00



Kram // Ämmii

2010-05-17 @ 16:07:58
URL: http://ammis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0