Uppe i Eiffeltornet.



( Bild från Paris 2006 )

Idag är jag sjuk :/ Mår jätte illa. Jag var hos doktorn idag, men inte för jag är sjuk, det är om mitt ben. Jag bröt mitt ben när jag var 10 år. Jag bröt mitt lårben och där kunde man inte inte ha gips så jag fick " spikar " oprerat in i mitt ben. Efter jag bröt benet så förstördes mina växhomorner eller något så det sluta växa. Mitt ben är 3 - 5 cm kortare än mitt andra så jag måste operera mig så att det blir lika långt. Äh, jag vet inte så mycket och det kanske låter lite, men allt det här har varit så jobbigt. Tänk att något så litet som att bryta ett ben kan bli så stort som att operara sig !

Jaja, men jag kommer berätta mer när jag vet vad som kommer hända.

Nu ska jag vila lite, puss och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: elina

fin blogg har också en D5000!

2010-05-11 @ 18:05:15
URL: http://fluffiiigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0