Struts.

Hellu :3

Förlåt för sen uppdatering, men åtminstonde bloggar jag ju ! Idag var jag lite med Thyra. Det har blivit ganska mycket på sistone. Vi höll på med vår låt som vi kanske ska ha på skolavslutningen, men ärligt tycker jag den inte är så bra, HAHA ! ^-^ Melodin är lite tjatig och texten är tråkig, men en typisk sommarlåt ?

Det får bli dagens bild (^_^)



( Haha, fick bli en stuts bild från Tanzania i julas ! )


Jaja, det får räcka, nu måste jag gå och lägga mig och läsa eller något :) Godnatt !

Kommentarer
Postat av: alex

Hej!

Ville tipsa om att i min blogg lottar jag nu ut ett presentkort till ett värde av 1500 kr som fungerar i de allra flesta butiker. Anmäl dig på min blogg!



Kram

2010-05-19 @ 00:50:42
URL: http://stockholmshetaste.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0