Sommarlov.

Hellu igen ^-^

Jag började tänka på sommarlovet igår, vad jag ska göra, och det är så att jag ska till Spanien ! :) Den 5-e Juli ska jag dit. Jag ska vara där i en vecka med familjen. Jag har aldrig riktigt varit i Spanien, fast jag har det ändå. När jag var ett år var jag på Mallorca och sen har jag varit på Gran Canaria när jag var ca 7 .
Det går inte att spara bilderna på husen/huset som vi kommer bo i, men jag kommer ju fota där, så ni får vänta och se ;)

Sen senare/tidigare på sommarlovet ska jag till Göteborg. Fast det är inte helt säkert, isf blir det kanske bara en dag eller två dagar och en natt . Sedan ska vi kanske till Stömstad, åh det är så fint där  och vi kanske åker till Öland och besöker våra kompisar som bor i USA :)

Det kommer bli en jätte bra sommar, hoppas jag ! Fast den kommer inte bli som för... när ni fanns ! :'(



Jag saknar dig så jävla mycket ! ♥


OBS! Vad ska ni göra över sommarlovet/sommaren ? :) Kanske resa, åka på äventyrsbad eller kanske bara vara hemma ? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0