Bloggpaus... över ! :D

NU ÄR BLOGGPAUSEN ÖÖÖÖVER :D

Hehe, jahapp.

Det har hänt mycket, som idag, då städade vi stranden med klassen ( okej, PÅ själva stranden, men bredvid ? ). Det var faktiskt ganska kul, inte städningen då, men dagen där ! Senare fick jag reda på natinella proven... jag hade 2 slarv fel på engelskan för jag hade hört fel på höruppgiften. Jag visste redan att jag skulle ha ett av dem felen, men jaja ^-^ Lite besviken kan man ju vara, eftersom engelska är mitt bästa ämne, men som sagt , det var ju slarv fel ! Pappa var iaf nöjd med att jag hade alla rätt på matten. Men pappa jobbar med ekonomi, så det är ju inte så konstigt !

Jaja, nu ändrar vi ämne... Juste ! För någon dag sen blev jag utelåst på min balkong. Det var inte kul jag jag säga er. Jag höll på att fota lite och balkongdörren blåste igen. Sedan är det två glas på fönstert så det öppnades och det gick inte öppna ! Sedan försökte jag med att öppna mitt fönster. Det var pytte lite öppet så jag drog i fönstet jätte många gånger. Som tur gick haspen av och jag kunde krypa in genom fönstet ! :D



( Hehe, när jag gick in genom fönstret. Jag satte på självutlösning, men det blev för zoomat ^-^ )

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0