OV beach handboll 2010 in my ♥

Hellu !

Äntligen ett redigt inlägg :) Det hände massa kul igår.

Jo, hela klassen var på beach handboll nere på friabad . Det var så himla kul och vi spelade matcher hela tiden. Man fick gratis flippflopps , man kunde tävla i olika tävlingar, te.x skottjära, bollkastning :)Det var skit bra stämning och det var skön musik i bakrunden. V hade delat upp klassen i 2 lag. Båda lagen vann två ggr och fick lika en gång, konstigt nog, men sant ! Jaja, till saken... mitt lag kom till kvartsfinal :P Men det gick inte så bra. De spelade inte fear play och de bytte aldrig ut en kille bara för de tyckte han var bäst. Det blir ju taskigt för de andra spelkamraterna. Sedan när de vann ( tyvärr ), så tackade dem inte. Vi " skrek " : - Hallå, ska vi inte tacka ? Men de brydde sig inget skit och bara gick där ifrån O___o' De vann ju faktiskt, kunde de bara inte tacka och gå där ifrån glada ? Men jag är VÄLDIGT nöjd med resultaten. " Mitt " lag ( nr 2 ) spelade 7 hela matcher, kan ni tänka er, 7 matcher i sanden ! De andra laget spelade 6 matcher eller något i den stilen :P

Jaja, nu måste jag gå och läsa. Köpte en engelsk bok idag ! :)

OBS! Var ju på resturang idag, det var skit vackert ute och vi hade utsikt mot havet :P

OBS!2 Blev bjuden på en drink igår , haha ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0