Dagen i Lund/shopping/saker som händer, dialoger osv.

Oh, trevligt väder ! ♥

Fast... jag tycker nästan det är lite för varmt. Eller, för varmt för en sådan här slapp dag. Skulle vilja spara en sådan här dag till en utflykt istället. Imorron ska jag till min mormor i Vetlanda ( Småland ) så jag kommer inte kunna blogga imorron. Kommer väl hem på torsdag eftermiddag. Hoppas det inte är så bra väder, för jag hatar att åka bil när det är fint väder. Det ska vara dåligt och regnigt, fast det kommer det ju inte. :3

Igår var jag och Thyra ju i Lund. Fast först åkte vi ner på stan och åt på subway och sedan provade vi lite kläder på H&M för att tiden skulle gå snabbare. Sedan gick vi till tågstationen och åkte i ca 40 minuter ( Vi råkade ta det lite långsamma tåget ). Sedan gick vi och köpte glass när vi kom fram och satte oss i en park, men den var lite skum. Det var bara gamla handikappade och allmänt läskiga människor. Jag har verkligen inte fördommar mot handikappade osv, men det var lite jobbigt och de pratade hela tiden om konstiga saker.
Gubbe1: "Jag kan lyfta mig själv 5 gånger! Kan du det?"
Gubbe2: "Nä."
Gubbe1: "MOHAHAHAHAHA! NANANANA."
Så sa det. Han skrattade jätte "evil", jag tyckte det var lite roligt. Sedan sa de så här:
Gubbe1: "Kan du åka till Danmark på midsommar?"
Gubbe2: "Nä." ( Han sa det hela tiden. )
Gubbe1: "Haha, det kan jag!"


Så vi gick lite bort och skulle sätta oss på ett annat ställe, men där var en läskig gubbe. Så vi gick och åt glassen. Sedan vi fem kom mamma och vi åkte till NovaLund. Jag köpte lite saker. :3


En "bydress" eller vad det heter. Den är jätte söt ! ♥ 400kr.

En kofta med hål i. Jag tycker saker med hål är coolt. c: 500kr.

En lite störe kortade "tröja" som har te.x har över ett linne, eller så. 300kr.

HAHHA, och tre par trosor. Var bara tvungen att visa en lite bild på en av dem. Det är tecknad serie på dem och jag tycker de är söta. Hihi. Jag visar ju aldrig egentligen vad jag köper så, det är okej denna gången. Annars tycker jag det är konstigt att lägga in bilder på underkläder som vissa gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0