Midsommardagen ! )

Tjena ! Hoppas ni har gått upp än, haha ! :D

Jahapp, igår var det Midsommarafton. Vi (familjen) var hos mina gudföräldrar med andra som vi nästan är varje år på midsommar. Jag kände mig lite " ute " först. Kanske inte så konstigt eftersom jag var det ända " tjejbarnet ". Först var en som heter Julia där , men hon gick sedan. Fast, hon är liite äldre än mig, så det gjorde inte så jätte mycket då. Hon är 17/18, något i den stilen. Sedan var det bara killar. Anton, Walter, Simon, Wille, brorsan och jag. Det var ju såklart vuxna också, :) Jag för det mesta med Wille som är 7 år. Sedan i slutet av kvällen var jag Wille och brorsan och kollade på CN ( Cartoon Network )och de övriga " barnen " kolla på youtube klipp där de rappade. Anton är väldigt intresserad av rapp, så ja. Men det var trevligt. Sedan vid ett tiden gick vi och la oss. Vi fick sova i mina gudförälders hus. Vi delade det med Simon och Anton familj. Jag somnade kanske vid tre nånting och vakande klockan sex. Jag halv sov till tio sedan, typ, så jag har sovit ca fyra timmar inatt. Jag är väldigt trött. Vi gick åt frukost hos mina gudföräldrar och sedan åt vi lite kaka. :3 Simon (13år) och jag pratade lite. Det visade sig att vi båda kände personer som båda kände.

Dagen efter midsommar bli alltid lite lat och gissa var vi tog vägen efter vi kom hem ?

SOFFAN! Haha, ja, med ett glas cola.



Ha en trevlig midsommardag och en skön lördag ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0