Veckan.

Usch, ett blogginlägg denna veckan, fy ! >:I

Nej, men blä, jag vet inte varför riktigt det har blivit sådan dålig uppdatering. I måndags var det väll läxa som gjorde att jag inte bloggade, likaväll med tisdagen. I onsdags var jag med Lisa. Sedan igår var skulle jag på Jonatans konsert ( som blev inställd p.g.a sångaren var så revös så han sprang iväg >:o ) och så var jag ju på studenten ! :)

Idag har inte hänt mycket. Vi hade en vikarie och det blev bara kaos. Mycket prat och det gick verkligen inte säga till den som pratade ! Usch, det var min sista " vanliga " skoldag i femman :/ Blä. Jag vill verkligen inte börja i sexan, eftersom sedan i sjuan kommer alla brytas. Jag älskar för det mesta min klass ( förutom när vissa i klassen är helt idiotiska ) och jag vill inte att vi ska komma ifrån varann, men jaja, det behöver jag inte oroa mig om nu !

Här kommer två bilder från igår ^-^



Här satt alla och kollade på alla uppträdanden .



Skylten :)


Nu måste jag gå, bloggar senare eller imorron >_>


Kommentarer
Postat av: elin

Jag ville inte heller byta klass efter 6an. Men nu när jag gått ett år med min nya klass så tycker jag den är mycketmycket bättre! :D

2010-06-12 @ 01:27:38
URL: http://eelinamanda.blogg.se/
Postat av: elin

sv: Jag vet inte med eran skola, men vi fick då önska några man ville gå med. Så de du är mest med fortsätter troligtvis i din klass :)

2010-06-12 @ 19:42:12
URL: http://eelinamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0