Strålande väder ! ;__;

Tjena ! ♥

Idag har jag... solat :3 Haha, ja. Mamma tvingade mig. Fast jag solade bara i ca 40 minuter, så, jag har inte gjort det hela dagen då ^-^ Imorron ska jag på kalas, för Bella har inte haft sitt ( fastän hon fyllde år i mars ) så hon ska ha sitt nu. Om det blir fint väder ska det vara brännboll. Det är väl de flesta tjejerna i klassen som kommer. Det kommer säkert bli jätte kul ! Thyra och jag ska förmodligen gå ner på stan imorron för att hitta något att ge henne. Jag har inte köpt något än, så ja. Åh, jag vet inte vad jag ska ge henne. Jag suger på att hitta saker till människor/vänner. Man vet ju aldrig vad de vill ha och sedan är man rädd att någon annan har köpt samma sak. >.<'



( Jag är väldigt stressad så jag hinner inte med någon annan bild. Sorry )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0