Gårdagen: Torekov, Hovs Hallar och Båstad.

Tjofräz! :D

Gårdagen var ganska mysig. Hela familjen + farmor (förutom Aron). Dagen tillbringade vid runt Hovs Hallar och Båstad. Vi åkte igenom Kattvik och torekov osv. Först fikade vi lite i Torekov. Tovekov har typ de dyraste husen i Sverige. Eller, ja, för deras area. Husen är super små och slitna, men jätte dyra! Jag har hört att Kungarfamiljen har sin ena sommarstuga där. Min pappas kompis dotter jobbade i en kiosk i Torekov förra sommaren (tror jag) och en dag kom Carl Philip (Prinsen) och skulle beställa något, haha! Jag tyckte det var lite kul. :) Nästan alla i Torekov går runt i morgonrock. De har det när de ska bada och när de handlar osv. Det såg så roligt ut! Sedan åkte vi vidare.




Lite fika. :3


Sedan åkte vi till Hovs Hallar. Det är väldigt vackert där. Har varit där en gång innan faktiskt, fast det var ett bra tag sen.




Man är jätte högt uppe, man ser inte det på bilderna. Var tvungen att ta lite närmre bilder för det var mycket folk.

Efter det så åkte vi till Båstad och åt lite mat och glass. På vägen köpte vi lite grönsaker och träffade på två söta hästar, fast jag fotade bara den ena, för den andra var för långt ifrån. D:


Liten häst. :3


Min macka med skagenröra, supergod! :) Vi satt vi hamnen och åt.

Efter så åkte vi lite och kom till ett ställe som var väldigt vackert! Vi satt och fikade(HAHA, ja, fast bara något kex) och njöt. Man ser inte tydligt med man satt på en hög kulle och kollade ut mot havet. Man såg även fastlandet lite längre bort.


Det var dagen. Det är såklart jätte många bilder till, men jag orkar inte fixa alla bilder, för det flesta är på sidan. Det blir säkert i något annat inlägg. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0