Tältning.

Min uppdatering suger , jag vet, men jag har så himla mycket att göra. Jag får skuldkänslor att jag inte skriver, men ibland passar det inte riktigt ihop.
Jag kanske inte bloggar imorron, jag får se hur det blir, men då vet ni iaf det.

Igår så sov jag och Hedda i tält som sagt. Det var sten hårt. Aron var med oss en stund, men jag släppte ut honom innan vi somnade, så han inte skulle kissa i tältet. Vi somnade vid två och jag vakande sedan vid fyra och somnade sedan någon timme efter. Sedan så vaknade jag vid åtta och Hedda sov fortfarande. Jag förökte få henne att vakna på något sätt. Sedan så kom mamma för att hämta in några saker och ja. Det började regna och Aron kom in och myste lite. Hedda kanske vaknade vid kvart över nio, efter Aron hade klöst lite på Heddas täckte och jag hade lagt henned mobil vid hennes ansikte. ^^

Iaf, idag så jag jag inte gjort jätte mycket. Städat tältet, kollat på 'NARUTO' (♥), handlat mat, gjort glass efter Ben&Jerrys recept och varit lite vid datorn. ^^ Jag är super trött eftersom jag har bara sovit fem timmar. Hehe, jag orkar knappt hålla upp huvudet. Hedda sov iaf sju timmar. Höhö. Hedda sa att hon är jätte lätt väckt, fast det verkade inte så. Hon sa att hon kunde vakna av regnet, det gjorde hon inte, inte av att jag öppnade tält-dörren flera gånger, inte heller att jag pratade, inte heller när Aron kom in och sträckte sina tassar på henne och inte ens när jag la en mobil på henne. ( Ja, lite av det är ju sagt, men vem bryr sig. )


Det ser ganska litet ut, men det är det inte. :D Det är fyra-manna. ( Eller vad det heter. ) Färgen är inte rätt, den är mer 'militär-grön'. Taget från ballkongen.


Lite kvällsfika vi fick av mamma igår. :D Färdig "Oboy" och mackor. :)



Vi 'mackade'. (Istället för att skåla. :D)


HAHAH, jag läste en KP tidning från 2006 och då stog det om tält ! Det var även i tältet jag läste det. Men jag håller inte med henne/honom. Jag fryser aldrig när jag vaknar, jag svettas. x____x'

Lite mer bilder kommer senare. :D
Hoppas ni har haft en bra lördag än så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0