Packar.

Hellu. :D

Just nu packar jag lite. Eller, jag har packat alla kläder, men det är svårt att välja alla mina saker. Det får ju inte vara för tungt och brett, men det får även inte vara för mycket saker så det inte får plats. ^^
Jag ska kolla vad jag ska ha med mig:

~ Kamera såklart ! ♥
~ Ipod, musik ♥
~ Böcker. Ca 2 stycken.
~ Kamera saker, te.x sladd så jag kan ladda den, "näsduk", osv. ^^
~ Något armband, eller så.
~ Anteckningsblock och penna, så jag kan skriva lite om resan. Efter kan jag skriva av det in i bloggen, så ni kan läsa vad jag gjorde. Jag har dåligt minne, så jag måste skriva upp sådant, haha.
~ Solglasögon. Fick låna brorsans, han ehövde inte ha sina och jag har inga. Jag har jätte svårt att passa i solglasögon och hattar/mössor. Brorsans ser helt okej ut på mig. :)
~ Tottar och klämmor. ( Tottar betyder "toffsar". Vi säger det i skåne. )
~ Bild på Adina. ♥♥


I think that's it. Hoppas jag inte har glömt något. Hoppas jag inte har glömt något, isf kan ni ju bara skriva. ^^ Jag har redan packat solkräm, kläder och sådant.

Bloggar lite senare, ska bara packa ner allt. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0