Gäster. ^^

Tjo. ^^

Puh, gud va varmt det är idag ! Mitt rum blir extra varmt på sommaren så det känns som man sitter i en bastu. Jag har precis städat, eftersom vi ska ha gäster om en timme. Det är pappas 'kompis' familj. De är de som vi ska låna huset i spanien ifrån. :) Öh, jag hinner inte skriva så mycket , inte imorron heller, för då ska vi packa och sedan åker vi. Jag ska kolla om någon kan gästblogga eller så skriver jag blogginlägg för varje dag, som ni får läsa just den dagen. :D

Ja, men nu måste jag gå.
Ha en trevlig lördagskväll ! ♥

Kommentarer
Postat av: elvira dietmann

heej! det var ett tag sen ;) hörde idag av mamma vad som har hänt med benet, stackars liten! måste va skitjobbigt men kom ihåg att det blir bra:) om du hinner så kan du väl svara så jag ser att du sett det här?:) mejla vore bra, puss!

2010-07-03 @ 22:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0