9 december 2010

Jag är riktigt duktig på blogga. x3 Ja, men ni fattar. Jag kan inte gå ut och fota saker så bloggen är ändå inte så nödig. Fast min ben är förlängt 1,8 cm, fast det skulle egentligen vara 1,7. Går till en distrikssköterska 2 ggr i veckan och sjukgymnasten typ 2 ggr i veckan det med? Jaja... Sedan träning 3 ggr om dagen. :I

Finally fredag imorron! Då är det även final i idol 2010! :) Sedan ska Jonatan ha lan med kompisar tills på söndag och vi ska ha gäster på lördag och på söndag ska jag till ett ställe där våra kompisar säljer saker. ^^

Ska snart släcka, eller när jag är klar med allt på datorn och har gjort engelskan. :c
OBS! Bild från London. En david&goliath tröja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0